Wednesday, August 11, 2010

minu kanada

Ene Timmusk Minu Kanada
 Eestlase eluratas vahtralehemaal on väga  kanada eestlaste väikses ühiskonnas kinni.Raamat jääb minu jaoks mittemidagiütlevaks ja sunnin kohati end seda raamatut läbi lugema, et saaks endale ja teistele öelda: jah ma olen selle raamatu ka läbi lugenud (nii oli ka minu Soomega).Lugemisel häiris liigne pere kesksus ja Toronto Eesti Panga tegemised ei pakkunud küll mulle pinget.
Midagi peab ju ka raamatu juures huvitavat olema?Hmm..., teistsugune koolielu ja laste õpetamine  ja hoolimine koolikaaslastest ning teiseks hoolimine keskkonnast (prügisorteerimine), mis meil mitut jalga lonkab (ega ma isegi patust prii pole), riik võik rohkem sellesse panustada.Kokkuvõtteks ütleks: jah, ma lugesin selle raamatu läbi...

No comments:

Post a Comment